Overheid in Gelderland

Gemeente Apeldoorn (Gelderland)

Pagina 1 van 8 (78 resultaten)

Dhr. Herman Luitjes

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: november 1989 (29 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Herman Luitjes is bestuursadviseur bij de gemeente Apeldoorn.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Herman Luitjes, Raadslid, WIJ Putten, gemeente Putten1988 - 1989Dhr. Herman Luitjes, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel

Dhr. John Berends

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: mei 2012 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
John Berends (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Lobby en internationale zaken, Kabinetszaken, THOR/Handhaving niet ruimtelijke ordening en Wettelijk deel burgerzaken.

Coalitieperiode 2014-2018
John Berends (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Internationaal beleid, Bestuurscoördinatie, THOR/Handhaving, Kabinetszaken, Wettelijk deel burgerzaken, Lobby, strategie (inter)nationaal en het Stadsdeel: Binnenstad.

Bestuursperiode 2012-2014
John Berends heeft in zijn portefeuille: Bestuurscoördinatie, Burgerzaken (wettelijk deel), Internationale zaken, Kabinetszaken, Openbare orde & veiligheid en verantwoordelijk voor de THOR/Handhaving in de gemeente Apeldoorn.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester John Berends is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Apeldoorn.

Vanaf eind 2014 is John Berends voorzitter van de CDA bestuurdersvereniging.

John Berends is vrijgekozen lid (DB) van het CDA landelijk. 

 

Aanverwant:2005 - 2012Dhr. John Berends, Burgemeester, CDA Harderwijk, gemeente Harderwijk

Dhr. Wim Bakker

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 1990 (28 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Financiën en Belastingen, gemeente Apeldoorn. 
Aanverwant:heden Dhr. Wim Bakker, 0, PvdA Zuid-Holland, Provinciale Bestuurders Politieke Partijen

Mevr. Symone de Bruin

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Symone de Bruin is hoofd van de eenheid Ruimtelijke Leefomgeving, gemeente Apeldoorn, en hoofd Maatschappelijk beleid.
Aanverwant:1999 - 2007Mevr. Symone de Bruin, Statenlid, GroenLinks Overijssel, Provincie Overijssel1994 - 1998Mevr. Symone de Bruin, Raadslid, PAL/GroenLinks Leeuwarden, gemeente Leeuwarden

Dhr. Ronald Westerhof

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ronald Westerhof is eenheidsmanager Veiligheid & Recht in de gemeente Apeldoorn.

Ronald Westerhof was kwartiermaker Veiligheid & Recht en manager juridische Zaken en Veiligheid. 

Mevr. Susanne van der Putt

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: oktober 2008 (10 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Susanne van der Putt is communicatieadviseur bij de gemeente Apeldoorn.
Aanverwant:2013 - heden Mevr. Susanne van der Putt, Griffie, gemeente Enschede2007 - 2008Mevr. Susanne van der Putt, Communicatieadviseur / perswoordvoerder, gemeente Zwolle2004 - 2007Mevr. Susanne van der Putt, Communicatieadviseur / perswoordvoerder, gemeente Barneveld2001 - 2003Mevr. Susanne van der Putt, Communicatieadviseur / perswoordvoerder, gemeente Amsterdam

Mevr. Yvonne de Vries

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2009 (9 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Yvonne de Vries is communicatieadviseur (pers / PR) bij de gemeente Apeldoorn.

Dhr. Ernst Jan Peters

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2004 (14 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Ernst Jan Peters is communicatieadviseur bij de gemeente Apeldoorn.

Dhr. Guido Eggermont

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 2002 (16 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Waarnemend Directeur dienst Samenleving van de gemeente Apeldoorn.

2002 - feb2012
Controller van de gemeente Apeldoorn.

Mevr. Anja de Vries

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Directeur Publieksdienst, gemeente Apeldoorn.

2003 - 2006
Directeur Ruimtelijke Ordening & Wonen, gemeente Apeldoorn.