Overheid in Gelderland

Gemeente Apeldoorn (Gelderland)

Pagina 1 van 8 (76 resultaten)

Dhr. Theo Berben

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
  • Concerndirecteur vanaf januari 2012.
  • Voorheen: directeur Dienst Samenleving

Dhr. Ronald Westerhof

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ronald Westerhof is eenheidsmanager Veiligheid & Recht in de gemeente Apeldoorn.

Ronald Westerhof was kwartiermaker Veiligheid & Recht en manager juridische Zaken en Veiligheid. 

Dhr. Carel Meurs

Functie: Kabinetschef
Toelichting: Waarnemend kabinetschef.Werkzaamheden bij de Overheid:
Carel Meurs is bestuurslid (penningmeester) bij de Kring van Kabinetsmedewerkers.

Mevr. Marit Stam

Functie: GriffieIn dienst sinds: augustus 2004 (13 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marit Stam is plaatsvervangend Raadsgriffier / Raadsadviseur namens de gemeenteraad in Apeldoorn.

Dhr. Roel de Boer

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 1998 (19 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

2010
Directeur Algemene Zaken / concerncontroller/loco-secretaris, gemeente Apeldoorn

1998 - 2010
Directeur Middelen, gemeente Apeldoorn
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Roel de Boer, Raadslid, OoststellingswerfsBelang, gemeente Ooststellingwerf

Mevr. Yvonne de Vries

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2009 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Yvonne de Vries is communicatieadviseur (pers / PR) bij de gemeente Apeldoorn.

Dhr. Bram Wattel

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 1993 (24 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Programmadirecteur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2016 is Bram Wattel eenheidsmanager Projecten in de gemeente Apeldoorn.

Vanaf 1993 vervult Bram Wattel diverse functies bij de gemeente Apeldoorn.

Dhr. Wim Bakker

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 1990 (27 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Financiën en Belastingen, gemeente Apeldoorn. 
Aanverwant:heden Dhr. Wim Bakker, 0, PvdA Zuid-Holland, Provinciale Bestuurders Politieke Partijen

Dhr. Herman Luitjes

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: november 1989 (28 jaar, 24 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Herman Luitjes is bestuursadviseur bij de gemeente Apeldoorn.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Herman Luitjes, Raadslid, WIJ Putten, gemeente Putten1988 - 1989Dhr. Herman Luitjes, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel

Mevr. Erna Hagen

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Erna Hagen is teamleider Servicecentrum in de gemeente Apeldoorn.