Overheid in Gelderland

Gemeente Apeldoorn (Gelderland)

Pagina 1 van 8 (78 resultaten)

Dhr. Ietze Oostinga

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ietze Oostinga is projectmanager bij de gemeente Apeldoorn.

Dhr. Vincent van Arkel

Functie: ManagerIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: FinanciënToelichting: Hoofd Financiën en Control.

Mevr. Symone de Bruin

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Symone de Bruin is hoofd van de eenheid Ruimtelijke Leefomgeving, gemeente Apeldoorn, en hoofd Maatschappelijk beleid.
Aanverwant:1999 - 2007Mevr. Symone de Bruin, Statenlid, GroenLinks Overijssel, Provincie Overijssel1994 - 1998Mevr. Symone de Bruin, Raadslid, PAL/GroenLinks Leeuwarden, gemeente Leeuwarden

Dhr. Bernd Jan Deuten

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: februari 2000 (18 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Teammanager team Control Sturing en Bedrijfsvoering, eenheid Financiën en Control.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2012 is Bernd Jan Deuten afdelingshoofd Financiën, Planning en Control (FPC), dienst Ruimtelijke Ontwikkeling bij de gemeente Apeldoorn. 

Mevr. Yvonne de Vries

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Yvonne de Vries is communicatieadviseur (pers / PR) bij de gemeente Apeldoorn.

Mevr. Barbara Belder

Functie: GriffieIn dienst sinds: augustus 2009 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Communicatieadviseur gemeenteraad Apeldoorn.

Dhr. Arno van den Engel

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: juli 2002 (15 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Teammanager Inkoop & Administratie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2013 is Arno van den Engel hoofd van het Bedrijfsbureau en de controller bij de gemeente Apeldoorn.

Dhr. Herman Luitjes

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: november 1989 (28 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Herman Luitjes is bestuursadviseur bij de gemeente Apeldoorn.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Herman Luitjes, Raadslid, WIJ Putten, gemeente Putten1988 - 1989Dhr. Herman Luitjes, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel

Dhr. Jan de Kleuver

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
  • Concerndirecteur vanaf 1 januari 2012.
  • Voorheen: directeur dienst Middelen

Dhr. Jan Hissink

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2001 (17 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurToelichting: Jan Hissink is informatiemanager Informatievoorziening in de gemeente Apeldoorn.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2001 tot 2011 is Jan Hissink informatiecoordinator.