Overheid in Gelderland

Gemeente Arnhem (Gelderland)

Pagina 1 van 9 (86 resultaten)

Dhr. Guus de Rijk

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2010 (8 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Guus de Rijk is programmamanager Fysieke en Maatschappelijke Projecten bij de gemeente Arnhem.

Mevr. Martine Bekamp

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 2012 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: ClusterdirecteurWerkzaamheden bij de Overheid:
Clustermanager Projectmanagementbureau, gemeente Arnhem.

Dhr. Jozef Kersten

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jozef Kersten is raadsgriffier bij de gemeente Arnhem. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Arnhem en de raadscommissies. Jozef Kersten is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad. 

Van 2003 tot 2014 was Jozef Kersten raadsadviseur in de gemeente Arnhem.

Dhr. Arno Rombouts

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Gegevensmanagement (vanaf 2012).
Waarnemend clustermanager interne ondersteuning (vanaf 2016).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2012 is Arno Rombouts afdelingshoofd Documentaire Informatievoorziening, gemeente Arnhem.
Aanverwant:2012 - heden Dhr. Arno Rombouts, Raadslid, CDA, gemeente Sint Anthonis

Mevr. Betty Jacobi

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: september 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coördinator citymarketing.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2015 is Betty Jacobi bestuursadviseur bij de gemeente Arnhem.

Mevr. Nicole Pauwelsen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2005 (13 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: KCC

Dhr. Leo Berrevoets

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: november 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: SportToelichting: Strategisch adviseur vastgoed bij sportbedrijf Arnhem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Leo Berrevoets is projectmanager vastgoed- en gebiedsontwikkeling (2012-2017) en interim-afdelingshoofd Projectmanagement (2010-2012). Van 2008 tot 2012 is Leo Berrevoets afdelingshoofd Gebiedsontwikkeling, gemeente Arnhem.

Mevr. Mieke Douwstra-Hoogesteger

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:Afdelingshoofd van de afdeling Werk & Inkomen, gemeente Arnhem.

Telefoon: 06-52513722

Mevr. Gerda Dreise

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juli 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:Projectmanager bij de gemeente Arnhem.

2007 - 2012
Manager Projectondersteuning van de Stadsingenieurs.

Mevr. Anouk van Nieuwenhuijze

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: februari 2013 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Bestuursadviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vam 2013 tot 2015 is Anouk van Nieuwenhuijze adviseur programmamanagement bij de gemeente Arnhem. Van 2010 tot 2013 is Anouk van Nieuwenhuijze beleidsmedewerker zorg.