Overheid in Gelderland

Gemeente Arnhem (Gelderland)

Pagina 1 van 9 (86 resultaten)

Mevr. Susanne Boerhof

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Susanne Boerhof is woordvoerder pers en communicatieadviseur bij de gemeente Arnhem.

Dhr. Harry Popken

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2008 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, OnderwijsToelichting: Hoofdadviseur Sport en Onderwijs (vanaf 2015)
Hoofd afdeling projecten (vanaf 2010).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2011 is Harry Popken programmamanager Sport a.i. in de gemeente Arnhem.

Dhr. Willem van Uijthoven

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Willem van Uijthoven is hoofd van de afdeling ICT bij de gemeente Arnhem.
Aanverwant:1998 - 2014Dhr. Willem van Uijthoven, Bureauhoofd, gemeente Rheden1976 - 1988Dhr. Willem van Uijthoven, Beleidsmedewerker, gemeente Bergen op Zoom

Dhr. Koos Kostwinder

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTToelichting: Manager afdeling Informatiemanagement en Functioneel Beheer.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2011 tot 2012 is Koos Kostwinder afdelingshoofd Personeel & Organisatie in de gemeente Arnhem en van 2012 tot 2014 manager communicatie.

Dhr. Piet van Riel

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2012 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Piet van Riel is bestuursadviseur Milieu bij de gemeente Arnhem.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 1996 tot 2012 is Pieter van Riel beleidsadviseur Milieu.

Mevr. Ellen Krabbenborg

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd projectmanagentbureau. Tevens projectmanager Reginale Interimpool.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2011 projectmanager Publieke Dienstverlening.

Dhr. Rudy Duteweerd

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (10 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Planning & Control / waarnemend hoofd sector Bedrijfsvoering & business control, gemeente Arnhem.

Dhr. Arno van Geel

Functie: GebiedsmanagerIn dienst sinds: juli 2012 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTToelichting: Wijkmanager bij het team leefomgeving Malburgen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2015 is Arno van Geel afdelingshoofd Informatiemanagement en Functioneel Beheer.
 
Van 2012 tot 2014 is Arno van Geel afdelingshoofd van de afdeling Publieke Zaken in de gemeente Arnhem.

2009 - 2012
Teamleider

Dhr. Bram de Ruiter

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2012 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Afdelingshoofd van de afdeling Gebieds- en Vastgoedrealisatie, gemeente Arnhem.Werkzaamheden bij de Overheid:


2009 - 2012
Afdelingshoofd van de afdeling Ruimtelijke Investeringen, gemeente Arnhem.

2007 - 2009
Waarnemend afdelingshoofd Ruimtelijke Investeringen, gemeente Arnhem

1995 - 2006
Planeconoom bij de gemeente Arnhem.


Mevr. Silvia Groosman

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: november 2009 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Silvia Groosman is projectleider bij de gemeente Arnhem.