Overheid in Gelderland

Gemeente Berkelland (Gelderland)

Pagina 1 van 5 (43 resultaten)

Dhr. Joost van Oostrum

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: juli 2014 (3 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhaving, P&O, Bedrijfsvoering, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Joost van Oostrum (VVD) heeft in zijn portefeuille: Fysieke en Integrale Veiligheid, brandweer en politie, rampenbestrijding en crisisbeheersing (VNOG), Veiligheidshuizen, alcoholmatiging, huiselijk geweld, nazorg ex-gedetineerden, anti-discriminatiemaatregelen, Handhaving, openbare orde en APV, Omgevingsdienst, Erfgoedcentrum, Dienstverlening, Communicatie, Klachtafhandeling, Internationale betrekkingen/Europa. Inburgering nieuwkomers, minderhedenbeleid en huisvesting statushouders, Integriteit, Personeel, Organisatie en bedrijfsvoering (kwaliteitszorg, deregulering, personeel(sbeleid), huisvesting, informatievoorziening, inkoop en aanbesteding) en het project herontwikkeling Oldenkotte.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2014 is Joost van Oostrom tweede plaatsvervanger bij de EUREGIO-raad. Dit is een grensoverschrijdend samenwerkingsverband van 129 Nederlandse en Duitse gemeenten en Kreise.
Aanverwant:2007Dhr. Joost van Oostrum, Statenlid, VVD Utrecht, Provincie Utrecht2007 - 2014Dhr. Joost van Oostrum, Burgemeester, VVD, gemeente Rhenen2001 - 2007Dhr. Joost van Oostrum, Wethouder, VVD Houten, gemeente Houten

Dhr. Martin Broers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2016 (1 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. Andries Bannink

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Andries Bannink is raadsgriffier van de gemeenteraad in Berkelland.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Andries Bannink is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Fred Garcia

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Fred Garcia is projectmanager/systeembeheerder in de gemeente Berkelland.

Dhr. Robert Asschert

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert Asschert is projectmanager bij de gemeente Berkelland.

Dhr. Jos Hollander

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Aanverwant:2009 - heden Dhr. Jos Hollander, Ab-lid, PvdA, Waterschap Rijn en IJssel

Dhr. Henk Atema

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Intern Advies, gemeente Berkelland.

Mevr. Anja Hattink

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anja Hattink is afdelingshoofd Mens & Samenleving in de gemeente Berkelland.

Dhr. Nenad Vasiljevic

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Nenad Vasiljevic is manager van de I&A-afdeling in de gemeente Berkelland.

Dhr. Harm Jan ten Hoopen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2009 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Harm Jan ten Hoopen is programmamanager Economie bij de gemeente Berkelland.