Overheid in Gelderland

Gemeente Buren (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (29 resultaten)

Dhr. Jan de Boer

Functie: BurgemeesterPolitiek: D66In dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Jan de Boer (D66) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Algemene coördinatie beleid en bestuur, inclusief samenwerking, Aanpak Ondermijning en Fraude, Handhaving APV, Brandweer, Burgerzaken, Archief en Ambassadeur van Buren.

Coalitieperiode 2014-2018
Jan de Boer (D66) heeft in zijn portefeuille: Algemene Bestuurlijke Zaken, Representatie, Bestuur en burger / Commissie bezwaarschriften, Gemeentelijke basisadministratie, Communicatie, Verkiezingen, Bestuurlijke vernieuwing, Openbare orde en veiligheid / rampenbestrijding, Politie en Brandweer, Regionale Samenwerking en Promotie stad Buren.

Bestuursperiode 2013-2014
Jan de Boer heeft in zijn portefeuille: Algemene Bestuurlijke Zaken, Representatie, Bestuur en burger / Commissie bezwaarschriften, Gemeentelijke basisadministratie, Communicatie, Verkiezingen, Bestuurlijke vernieuwing, Openbare orde en veiligheid / rampenbestrijding en gesprekspartner vanuit de gemeente Buren richting Politie en Brandweer.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Jan de Boer is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Buren.
Aanverwant:2012 - 2013Dhr. Jan de Boer, Wethouder, D66 Landsmeer, gemeente Landsmeer2010Dhr. Jan de Boer, Raadslid, GroenLinks Hoorn, gemeente Hoorn2009 - heden Dhr. Jan de Boer, Hoofdafdeling, gemeente Delft1945 - 1971Dhr. Jan de Boer, Burgemeester, gemeente Zaanstadheden Dhr. Jan de Boer, Raadslid, CDA Smallingerland, gemeente Smallingerland

Mevr. Rudine Berends

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: december 2006 (11 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zakenToelichting: Teamleider van het cluster 'juridische zaken'.

Mevr. Sasja Hooijschuur

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: november 2008 (10 jaar, 22 dagen in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Communicatie, gemeente Buren.

Mevr. Ilona van Wamel

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Eerder was Ilona van Wamel directeur/secretaris van het intergemeentelijke samenwerkingsverband Regio Rivierenland (samenwerkingsverband van 10 Nederlandse gemeenten tussen de grote rivieren).

Dhr. Gerard van Droffelaar

Functie: GriffierIn dienst sinds: april 2002 (16 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gerard van Droffelaar is raadsgriffier van de gemeenteraad in Buren.

Dhr. Derk Jan Bult

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen Buren
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2018 (7 maanden in dienst)

Dhr. Arend Arends

Functie: RaadslidPolitiek: Gemeentebelangen Buren
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)

Dhr. Jerri van Zetten

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter Gemeentebelangen Buren (2016-)
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jeri van Zetten (Gemeentebelangen) 39 voorkeurstemmen.

Mevr. Ellen van Dam

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (7 maanden in dienst)

Mevr. Jolijn Zwart-van Kessel

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jolijn Zwart-van Kessel (VVD) 258 voorkeurstemmen.