Overheid in Gelderland

Gemeente Culemborg (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (39 resultaten)

Mevr. Winnie Romijn

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: januari 1981 (37 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Winnie Romijn is bestuurs- en directiesecretaresse bij de gemeente Culemborg.

Dhr. Gerdo van Grootheest

Functie: BurgemeesterPolitiek: GroenLinksIn dienst sinds: juni 2017 (1 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Gerdo van Grootheest heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Crisisbestrijding, Brandweerzaken, APV (Algemeen Plaatselijke Verordening), Toezicht en handhaving, Bedrijfsvoering, Personeel en organisatie, Communicatie,
Publiekszaken, Raadsopdrachten, Krachtig Culemborg, Stadsvisie, Coördinatie Democratisch Akkoord.

Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Gerdo van Grootheest heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid (Vergunningen horeca en evenementen, Brandweerzaken, Toezicht en handhaving), Bestuurszaken (m.u.v. coördinatie communicatie en participatie, inclusief Algemeen bestuur, GO, Commissie bezwaarschriften, Gemeentelijke dienstverlening / klantcontactcentrum, Verkiezingen), Business control (contacten rekenkamercommissie, controlling/audits/kwaliteitszorg), Woordvoering communicatie, Woonwagens (1e portefeuillehouder in duoportefeuille met VVD) en Coördinatie vier ambities raad (Werkwijze raad, Duurzame weerbaarheid, Stadsvisie en Krachtig Culemborg).

Dhr. Dick Roodhorst

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 1988 (30 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, Regionale samenwerking, Ruimtelijke ordening , Wonen en Volkshuisvesting, OnderzoekToelichting: Teamhoofd informatie (vanaf 2012).
Teamhoofd Inkomen (vanaf 2013)
Teamhoofd Planrealisatie (vanaf 2015)
Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2012 is Dick Roodhorst kwartiermaker intergemeentelijke samenwerking informatiemanagement en ICT in de gemeente Culemborg.

Dhr. Gerard Vlekke

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Marja Georgiades

Functie: Griffie
Toelichting: Secretariaat griffie.

Dhr. Wim van Beem

Functie: Griffie
Toelichting: Secretariaat rekenkamer.

Dhr. Ramon van Belzen

Functie: GriffierIn dienst sinds: november 2016 (1 jaar, 9 maanden in dienst)

Dhr. Christine Dolman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Christine Dolman is afdelingsmanager Stadsontwikkeling in de gemeente Culemborg.

Dhr. Cees Brouwer

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Cees Brouwer is afdelingsmanager in de gemeente Culemborg.

Mevr. Saskia Bosman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2012 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Programmamanager strategie (vanaf 2016).Werkzaamheden bij de Overheid:
Saskia Bosman - Stal is afdelingsmanager Bedrijfsvoering bij de gemeente Culemborg (vanaf 2012).