Overheid in Gelderland

Gemeente Doesburg (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (25 resultaten)

Mevr. Loes van der Meijs

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: december 2015 (2 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, Bedrijfsvoering, Regionale samenwerking, Bibliotheek, Kennis en innovatie, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Loes van der Meijs heeft in haar portefeuille: Bestuurlijke aangelegenheden, Intergemeentelijke samenwerking, Openbare orde en veiligheid, Coördinatie handhaving, Communicatie, Bedrijfsvoering, Informatisering en automatisering, Monumentenzorg, Personeel en organisatie en Bibliotheek.

Bestuursperiode 2015-2018
Loes van der Meijs heeft in haar portefeuille: Bestuurlijke aangelegenheden, Intergemeentelijke samenwerking en Stadsregio, Openbare orde en veiligheid, Coördinatie handhaving, Communicatie, I&A en Bedrijfsvoering.

Loes van der Meijs is zowel voorzitter van het college van en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Doesburg. Loes van der Meijs is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W Doesburg. Zij is geen lid van de raad, maar heeft daarin een raadgevende stem. Van het college is Loes van der Meijs wel lid en mag dus meestemmen over de voorstellen. Als de stemmen staken in het college telt de stem van de dubbel. 

Dhr. Peter Werkman

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2016 (2 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Diana Voorhof

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Doesburg.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2010 juridisch medewerker bij de gemeente Doesburg en van 2008-2010 waarnemend griffier.

Dhr. Rob Pere

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Pere is clustermanager van Publieksbureau (PB), WOZ/heffingen (WOZ), Bestuur en Management Advies (BMA), Financieel beleid en beheer (FBB) en Facilitaire dienstverlening en interne zaken (FDIZ) in de gemeente Doesburg.

Dhr. André Putker

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Fysiek domein.

Van 2013 tot 2015 is André Putker projectleider Stadsontwikkeling.

Mevr. Marieke Salemink-van der Burg

Functie: ManagerIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken

Dhr. Simon de Bruin

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Dhr. Martin Korporaal

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VVD (2014-)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Martin Korporaal (VVD) 38 voorkeurstemmen.

Dhr. Mark Mol

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA/GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Appie van der Beek

Functie: RaadslidPolitiek: Stadspartij Doesburg
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: In 2014 heeft Appie van der Beek 95 voorkeurstemmen. Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010 heeft Appie van der Beek (Stadspartij Doesburg) 42 voorkeurstemmen.