Overheid in Gelderland

Gemeente Doetinchem (Gelderland)

Pagina 1 van 5 (49 resultaten)

Dhr. Robin Meinen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsondersteuner regieteam sociaal domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2014 is Robin Meinen projectsecretaris van de decentralisaties.

Van 2012 tot 2014 is Robin Meinen bestuurlijke assistent bij de gemeente Doetinchem.

Dhr. Mark Boumans

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: mei 2017 (2 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Mark Boumans heeft in zijn portefeuille: Openbare Orde en Veiligheid, Bestuurlijke coördinatie, Personeel & Organisatie, Communicatie, Klachten, Bezwaar en Beroep, Algemene Plaatselijke Verordening, Integrale Handhaving, Regionale aangelegenheden, Internationale samenwerking, Lobby, Kabinet en Representatie.

Bestuursperiode 2017-2018
Mark Boumans heeft in zijn portefeuille: Openbare Orde en Veiligheid, Bestuurlijke Coördinatie, Klachten, Bezwaar en Beroep, Algemene Plaatselijke Verordening, Integrale Handhaving, Regionale Aangelegenheden, Internationale Samenwerking, Kabinet en Representatie.
Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2019 is Mark Boumans informateur bij de coalitieonderhandelingen in de Provinciale Staten van Gelderland.

In 2018 is Mark Boumans informateur (verkenner) bij de coalitieonderhandelingen in de gemeente Twenterand.

Vanaf juni 2017 is Mark Boumans voorzitter van Regio Achterhoek (het samenwerkingsverband van de zeven Achterhoekse gemeenten).

Dhr. Gerben Karssenberg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst vanaf: september 2019
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Marlies Bolten

Functie: Griffie
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marlies Bolten is waarnemend griffier van de gemeente Doetinchem (locogriffier).

Dhr. Rob Janssens

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2011 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Janssens is raadsgriffier van de gemeenteraad Doetinchem. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Doetichem en de raadscommissies. Rob Janssens is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Mevr. Françoise van den Ham

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, Infrastructuur, OnderzoekToelichting: Afdelingshoofd regie & samenleving.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2018 is Françoise van den Ham teamleider informatiemanagement bij de gemeente Doetinchem.

Mevr. Ria Ruiterkamp

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Ria Ruiterkamp is afdelingshoofd gemeentewinkel bij de gemeente Doetinchem.

Mevr. Marieke van Miltenburg

Functie: ManagerIn dienst sinds: juli 2007 (12 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Manager buurtcoaches.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2014 is Marieke van Miltenburg hoofd P&O bij de gemeente Doetinchem.

Dhr. Nard Everdij

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2001 (18 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Nard Everdij is projectmanager bij de gemeente Doetinchem.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Nard Everdij, Raadslid, VVD, gemeente Duiven

Dhr. Albert Gerritsen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2007 (12 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Albert Gerritsen is projectmanager bij de gemeente Doetinchem.

Vanaf 2012 is Albert Gerritsen beleidsmedewerker verkeer.
Aanverwant:1985 - 1988Dhr. Albert Gerritsen, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel