Overheid in Gelderland

Gemeente Doetinchem (Gelderland)

Pagina 1 van 6 (56 resultaten)

Dhr. Robin Meinen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsondersteuner regieteam sociaal domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2014 is Robin Meinen projectsecretaris van de decentralisaties.

Van 2012 tot 2014 is Robin Meinen bestuurlijke assistent bij de gemeente Doetinchem.

Dhr. Mark Boumans

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: mei 2017 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Mark Boumans heeft in zijn portefeuille: Openbare Orde en Veiligheid, Bestuurlijke Coördinatie, Klachten, Bezwaar en Beroep, Algemene Plaatselijke Verordening, Integrale Handhaving, Regionale Aangelegenheden, Internationale Samenwerking, Kabinet en Representatie.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf juni 2017 is Mark Boumans voorzitter van Regio Achterhoek (het samenwerkingsverband van de zeven Achterhoekse gemeenten).

Dhr. Arian Kuil

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: maart 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Teamleider communicatie en beleidsadviseur.

Mevr. Laura van der Lecq

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2007 (10 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Laura van der Lecq is communicatieadviseur (woordvoerder pers / PR) bij de gemeente Doetinchem. 

Mevr. Nicolette van Waart

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2006 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Nicolette van der Waart is gemeentesecretaris van de gemeente Doetinchem. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Doetichem. Ook is Nicolette van der Waart algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door het ambtelijk apparaat.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2003 tot 2006 was Nicolette van Waart hoofd van de afdeling wegen, riolering en verkeer.

Mevr. Marlies Bolten

Functie: Griffie
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marlies Bolten is waarnemend griffier van de gemeente Doetinchem (locogriffier).

Dhr. Rob Janssens

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Janssens is raadsgriffier van de gemeenteraad Doetinchem. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Doetichem en de raadscommissies. Rob Janssens is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Wim de Korte

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2003 (14 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim de Korte is afdelingshoofd Beheer Openbare Ruimte in de gemeente Doetinchem.

Dhr. Guus Verbeek

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2006 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Regisseur sociaal domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2016 is Guus Verbeek afdelingshoofd Maatschappelijke Ontwikkeling bij de gemeente Doetinchem.

Mevr. Ria Ruiterkamp

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (7 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Ria Ruiterkamp is afdelingshoofd gemeentewinkel bij de gemeente Doetinchem.