Overheid in Gelderland

Gemeente Doetinchem (Gelderland)

Pagina 1 van 5 (49 resultaten)

Mevr. Karin Janssen

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: mei 2011 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Karin Janssen is medewerker van het Kabinet & veiligheidheid bij de gemeente Doetinchem.

Dhr. Gerben Karssenberg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst vanaf: september 2019
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Françoise van den Ham

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, Infrastructuur, OnderzoekToelichting: Afdelingshoofd regie & samenleving.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2018 is Françoise van den Ham teamleider informatiemanagement bij de gemeente Doetinchem.

Mevr. Ria Ruiterkamp

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2010 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Ria Ruiterkamp is afdelingshoofd gemeentewinkel bij de gemeente Doetinchem.

Mevr. Marieke van Miltenburg

Functie: ManagerIn dienst sinds: juli 2007 (12 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Manager buurtcoaches.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2014 is Marieke van Miltenburg hoofd P&O bij de gemeente Doetinchem.

Dhr. Nard Everdij

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2001 (18 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Nard Everdij is projectmanager bij de gemeente Doetinchem.
Aanverwant:2010 - 2014Dhr. Nard Everdij, Raadslid, VVD, gemeente Duiven

Mevr. Karin Teunissen-Ordelman

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: september 2010 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Karin Teunissen-Ordelman is teamleider Beleid & Projectbureau bij de gemeente Doetinchem.

Dhr. Robin Meinen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsondersteuner regieteam sociaal domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
In 2014 is Robin Meinen projectsecretaris van de decentralisaties.

Van 2012 tot 2014 is Robin Meinen bestuurlijke assistent bij de gemeente Doetinchem.

Mevr. Marlies Bolten

Functie: Griffie
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marlies Bolten is waarnemend griffier van de gemeente Doetinchem (locogriffier).

Dhr. Albert Gerritsen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2007 (12 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Albert Gerritsen is projectmanager bij de gemeente Doetinchem.

Vanaf 2012 is Albert Gerritsen beleidsmedewerker verkeer.
Aanverwant:1985 - 1988Dhr. Albert Gerritsen, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel