Overheid in Gelderland

Gemeente Duiven (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (35 resultaten)

Dhr. Rik de Lange

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: december 2013 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische Zaken, Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhaving, P&O, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Rik de Lange heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Waterveiligheid, Bestuurlijke coördinatie, Economische zaken, Handhaving, Samenwerkingsagenda, Communicatie, Dienstverlening, Burgerzaken, Personeel & Organisatie, ICT/Informatieveiligheid, Inkoop, Jumelage en Nutsbedrijven.

Bestuursperiode 2013-2014
Burgemeester Rik de Lange heeft in zijn portefeuille: Algemene bestuurlijke zaken, Burgerzaken en kabinet, Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijke coördinatie en handhaving en Economische aangelegenheden.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Rik de Lange is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Duiven.
Aanverwant:2005 - 2013Dhr. Rik de Lange, Wethouder, PvdA Zutphen, gemeente Zutphen

Mevr. Jolande Scholten

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 17 dagen in dienst)
Toelichting: Hoofd beleid en loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Rob Bos

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 1996 (21 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Bos is adjunct-directeur en kwartiermaker in de gemeente Duiven.

Van 1996 tot 2013 is Rob Bos sectorhoofd grondgebied.

Dhr. Chris Papjes

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2009 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Chris Papjes is algemeen directeur / gemeentesecretaris, gemeente Duiven.

Mevr. Josien van Buren

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2017 (4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van augustus 2016 tot juni 2017 is Josien van Buren plaatsvervangend griffier.

Dhr. Fred de Witte

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2006 (11 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zakenToelichting: Afdelingshoofd ondersteuning.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2013 is Fred de Witte hoofd Financien bij de gemeente Duiven.

Mevr. Jacobine Kersten

Functie: ManagerIn dienst sinds: september 2003 (14 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Afdelingshoofd publiek.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2003 tot 2013 is Jacobine Kersten manager algemene zaken in de gemeente Duiven.

Dhr. Rutger Traag

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rutger Traag is projectleider Stedelijk Water bij de gemeente Duiven.

Dhr. Rogier Manenschijn

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2006 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Beheer / OnderhoudToelichting: Kwartiermaker.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2012 is Rogier Manenschijn hoofd van de afdeling Milieu & Bouwzaken bij de gemeente Duiven.

Dhr. Harry Keultjes

Functie: RaadslidPolitiek: Lokaal alternatief
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Harry Keultjes (Lokaal Alternatief) 56 voorkeurstemmen.

Van 2006 tot 2007 was Harry Keultjes fractie-assistent.

Ben Keultjes was van 2002 tot 2006 eerder gemeenteraadslid in Duiven.