Overheid in Gelderland

Gemeente Duiven (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (35 resultaten)

Dhr. Rik de Lange

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: december 2013 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Bedrijfsvoering, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Economische Zaken, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Rik de Lange heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Waterveiligheid, Bestuurlijke coördinatie, Economische zaken, Programma SKKG, Handhaving, Samenwerkingsagenda, Communicatie, Dienstverlening, Burgerzaken, Bedrijfsvoering 1Stroom, Inkoop, Jumelage en Nutsbedrijven.

Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Rik de Lange heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Waterveiligheid, Bestuurlijke coördinatie, Economische zaken, Handhaving, Samenwerkingsagenda, Communicatie, Dienstverlening, Burgerzaken, Personeel & Organisatie, ICT/Informatieveiligheid, Inkoop, Jumelage en Nutsbedrijven.

Bestuursperiode 2013-2014
Burgemeester Rik de Lange heeft in zijn portefeuille: Algemene bestuurlijke zaken, Burgerzaken en kabinet, Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijke coördinatie en handhaving en Economische aangelegenheden.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Rik de Lange is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Duiven.
Aanverwant:2005 - 2013Dhr. Rik de Lange, Wethouder, PvdA Zutphen, gemeente Zutphen

Mevr. Jolande Scholten

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd beleid en loco-gemeentesecretaris.

Dhr. Rob Bos

Functie: DirecteurIn dienst sinds: maart 1996 (22 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Bos is adjunct-directeur en kwartiermaker in de gemeente Duiven.

Van 1996 tot 2013 is Rob Bos sectorhoofd grondgebied.

Dhr. Chris Papjes

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2009 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Chris Papjes is algemeen directeur / gemeentesecretaris, gemeente Duiven.

Mevr. Josien van Buren-van den Berg

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2017 (1 jaar, 16 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van november 2017 tot april 2018 wordt Josien van Buren tijdelijk als griffier vervangen (zwangerschapsverlof).

Van augustus 2016 tot juni 2017 is Josien van Buren plaatsvervangend griffier.

Dhr. Fred de Witte

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2006 (11 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zakenToelichting: Afdelingshoofd ondersteuning.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2013 is Fred de Witte hoofd Financien bij de gemeente Duiven.

Mevr. Jacobine Kersten

Functie: ManagerIn dienst sinds: september 2003 (14 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Afdelingshoofd publiek.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2003 tot 2013 is Jacobine Kersten manager algemene zaken in de gemeente Duiven.

Dhr. Rutger Traag

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2011 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rutger Traag is projectleider Stedelijk Water bij de gemeente Duiven.

Dhr. Rogier Manenschijn

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Beheer / OnderhoudToelichting: Kwartiermaker.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2006 tot 2012 is Rogier Manenschijn hoofd van de afdeling Milieu & Bouwzaken bij de gemeente Duiven.

Dhr. Erik van den Ijssel

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (3 maanden in dienst)