Overheid in Gelderland

Gemeente Ede (Gelderland)

Pagina 1 van 7 (63 resultaten)

Mevr. Lydia Hubregtse

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2007 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Kennisadviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2014 is Lydia Hubregtse programmamanager Kwaliteit Dienstverlening.

Van 1999 tot 2010 is Lydia Hubregtse programmamanager Strategie & Onderzoek in de gemeente Ede, van 2007 tot 2009 hoofd communicatie en van 1993 tot 1999 onderzoeker.

Van 2003 tot 2007 is Lydia Hubregtse bestuurslid bij de Vereniging voor Onderzoek & Statistiek (VSO).

Mevr. Ankie van de Kruijs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2010 (8 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Samenleving en Beleid (vanaf 2016: afdelingsmanager strategie & regie).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2014 is Ankie van de Kruijs hoofd van de afdeling bestuurs- en directieondersteuning bij de gemeente Ede. Van 2010 tot 2013 was Ankie van de Kruijs lobbyist bij de gemeente Ede (Telefoon: 0318-680911 / Public Affairs).
Aanverwant:2005 - 2006Mevr. Ankie van de Kruijs, Bestuursassistent / bestuurssecretariaat, gemeente Delft

Dhr. Bas Mulder

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2011 (7 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bas Mulder is projectmanager bij de gemeente Ede.

Dhr. Paul Nagetegaal

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Landelijk gebied / Water / NatuurToelichting: Beleidsadviseur Openbare Ruimte.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Paul Nagtelaal hoofd van de afdeling Beheer Openbare Ruimte bij de gemeente Ede.

Dhr. Gerrit Hagelstein

Functie: Griffier
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gerrit Hagelstein is raadsgriffier van de gemeenteraad Ede.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Gerrit Hagelstein is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Gerrit Hagelstein is bestuurslid van de Nederlandse Vereniging van Rekenkamers en Rekenkamercommissies.

Dhr. Machiel van Zutphen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juli 2016 (1 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Ruimtelijke projecten.

Mevr. Judith Wind

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juli 2010 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Judith Wind is communicatieadviseur en woordvoerder pers (PR) bij de gemeente Ede.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2010 is Judith Wind junior communicatieadviseur.

Dhr. Martin Kraaijenvanger

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenToelichting: Accountmanager economische zaken.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Martin Kraaijenvanger manager van de afdeling Burgerzaken & Belastingen bij de gemeente Ede.

Mevr. Geertje de Laat-Letteboer

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juni 2012 (6 jaar, 23 dagen in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en VeiligheidToelichting: Beleidsadviseur openbare orde en veiligheid.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2014 is Geertje de Laat-Letteboer teamleider Juridische Zaken bij de gemeente Ede.

Dhr. Floris Gerritsen

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2010 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Floris Gerritsen clustermanager Klantcontacten en van 2010 tot 2013 is Floris Gerritsen hoofd Strategie & onderzoek bij de gemeente Ede.