Overheid in Gelderland

Gemeente Ede (Gelderland)

Pagina 1 van 7 (65 resultaten)

Dhr. Rob Albersnagel

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: mei 2010 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Rob Albersnagel is bestuursadviseur voor de coördinerend wethouder van de decentralisaties, sociale zaken, volksgezondheid, WMO bij de gemeente Ede.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 was Rob Albersnagel coordinator arbeidsmarkt (project Food Valley).
Aanverwant:2014 - heden Dhr. Rob Albersnagel, Raadslid, Kernachtig Wijchen, gemeente Wijchen

Dhr. Mark Koning

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnToelichting: Afdelingsmanager Werk & Participatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2016 is Mark Kuipers hoofd van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling (RO), gemeente Ede.

Aanverwant:1994 - 1995Dhr. Mark Koning, Cluster-/sectorhoofd, Provincie Utrecht1990 - 1993Dhr. Mark Koning, Beleidsmedewerker, gemeente Alphen aan den Rijn

Mevr. Hanneke Smits

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2004 (13 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Subsidies

Dhr. Gerrit Hagelstein

Functie: Griffier
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gerrit Hagelstein is raadsgriffier van de gemeenteraad Ede.

De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Gerrit Hagelstein is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Gerrit Hagelstein is bestuurslid van de Nederlandse Vereniging van Rekenkamers en Rekenkamercommissies.

Mevr. Kiki Jamar

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2011 (6 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Kiki Jamar is communicatieadviseur (pers; Veluwse Poort) bij de gemeente Ede.

Dhr. Bas Jelier

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Financien & Control, gemeente Ede.

Mevr. Karina Kempkes

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Openbare werkenWerkzaamheden bij de Overheid:
Karina Kempkes is directeur Leefomgeving & Veiligheid bij de gemeente Ede.
Aanverwant:2013 - 2013Mevr. Karina Kempkes, Hoofdafdeling, gemeente Overbetuwe2008 - 2013Mevr. Karina Kempkes, Hoofdafdeling, gemeente Arnhem2002 - 2008Mevr. Karina Kempkes, Hoofdafdeling, gemeente Leusden2000 - 2002Mevr. Karina Kempkes, Hoofdafdeling, gemeente Rhenen

Mevr. Lydia Hubregtse

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2007 (10 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Kennisadviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2014 is Lydia Hubregtse programmamanager Kwaliteit Dienstverlening.

Van 1999 tot 2010 is Lydia Hubregtse programmamanager Strategie & Onderzoek in de gemeente Ede, van 2007 tot 2009 hoofd communicatie en van 1993 tot 1999 onderzoeker.

Van 2003 tot 2007 is Lydia Hubregtse bestuurslid bij de Vereniging voor Onderzoek & Statistiek (VSO).

Dhr. Jeroen van Delden

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2017 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Ankie van de Kruijs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2010 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingsmanager Samenleving en Beleid (vanaf 2016: afdelingsmanager strategie & regie).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2014 is Ankie van de Kruijs hoofd van de afdeling bestuurs- en directieondersteuning bij de gemeente Ede. Van 2010 tot 2013 was Ankie van de Kruijs lobbyist bij de gemeente Ede (Telefoon: 0318-680911 / Public Affairs).
Aanverwant:2005 - 2006Mevr. Ankie van de Kruijs, Bestuursassistent / bestuurssecretariaat, gemeente Delft