Overheid in Gelderland

Gemeente Heumen (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (28 resultaten)

Mevr. Marriėt Mittendorff

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Waarnemend Marriet Mittendorff heeft in haar portefeuille: Bestuurlijke organisatie, Intergemeentelijke samenwerking, Openbare orde en veiligheid, Handhaving, Publieke dienstverlening, Representatie (inclusief internationale betrekkingen), Personeel en organisatie.

Bestuursperiode 2017-2018
Waarnemend Marriet Mittendorff heeft in haar portefeuille: bestuurlijke organisatie, openbare orde en veiligheid, handhaving, representatie (inclusief internationale betrekkingen), doortocht Vierdaagse, communicatie, intergemeentelijke samenwerking, recreatie en toerisme.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van januari 2017 tot april 2017 is Marriët Mittendorff waarnemend burgemeester in Heumen.

Dhr. Dirk van Eeten

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dirk van Eeten is gemeentesecretaris bij de gemeente Heumen.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Dirk van Eeten algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Van 2009 tot 2014 was Dirk van Eeten directeur Bedrijfsvoering bij de gemeente Heumen.
Aanverwant:heden Dhr. Dirk van Eeten, Beleidsmedewerker, Provincie Gelderland

Mevr. Els Boers

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2018 (3 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier Heumen.Werkzaamheden bij de Overheid:
De eerste paar maanden is Els Boers interimgriffier.

Mevr. Colette Melchers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Bedrijfsvoering, Beheer / OnderhoudWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Facilitaire Ondersteuning, gemeente Heumen.

Mevr. Helgar Wiersma

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Publiekszaken, gemeente Heumen.

Mevr. Judith Laarhoven

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Bedrijfsondersteuning, gemeente Heumen.

Dhr. Walter Elemans

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Manager afdeling Bouwen, Milieu en Leefomgeving (Afdelingshoofd Fysieke Leefomgeving (FLO) bij de gemeente Heumen.

Dhr. Erik Verbeek

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juni 2018 (5 maanden in dienst)

Dhr. Jan van der Burgt

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft van Jan van der Burgt (CDA) 204 voorkeurstemmen.

Dhr. Rob Schuurman

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter GroenLinks (2018-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (7 maanden in dienst)