Overheid in Gelderland

Gemeente Heumen (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (28 resultaten)

Dhr. Walter Elemans

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Manager afdeling Bouwen, Milieu en Leefomgeving (Afdelingshoofd Fysieke Leefomgeving (FLO) bij de gemeente Heumen.

Mevr. Colette Melchers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Bedrijfsvoering, Beheer / OnderhoudWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd Facilitaire Ondersteuning, gemeente Heumen.

Mevr. Els Boers

Functie: GriffierIn dienst sinds: augustus 2018 (3 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier Heumen.Werkzaamheden bij de Overheid:
De eerste paar maanden is Els Boers interimgriffier.

Dhr. Dirk van Eeten

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dirk van Eeten is gemeentesecretaris bij de gemeente Heumen.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Dirk van Eeten algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Van 2009 tot 2014 was Dirk van Eeten directeur Bedrijfsvoering bij de gemeente Heumen.
Aanverwant:heden Dhr. Dirk van Eeten, Beleidsmedewerker, Provincie Gelderland

Mevr. Helgar Wiersma

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Publiekszaken, gemeente Heumen.

Mevr. Judith Laarhoven

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Bedrijfsondersteuning, gemeente Heumen.

Dhr. Jan van der Burgt

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft van Jan van der Burgt (CDA) 204 voorkeurstemmen.

Dhr. Rob de Graaf

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Politiek leider CDA (2014-)
Lijsttrekker CDA (2014)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft CDA-lijsttrekker Rob de Graaf 854 voorkeurstemmen.

Dhr. Sander Meij

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: oktober 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)

Dhr. Maarten Schoenaker

Functie: WethouderPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: april 2018 (6 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Recreatie / Toerisme, Sport, Economische ZakenToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Maarten Schoenaker heeft in zijn portefeuille: Financiën, inclusief grondexploitaties, Economische zaken, Recreatie, toerisme en erfgoed & Sport.

Maarten Schoenaker is de 4e locoburgemeester.