Overheid in Gelderland

Gemeente Montferland (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (34 resultaten)

Dhr. Peter de Baat

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: januari 2017 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Peter de Baat heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Algemeen bestuurlijk-juridische zaken, Ontwikkeling lokale democratie, Kabinetszaken en Integriteit, Handhaving, Communicatie, Publiekszaken,
Regionale en internationale samenwerking.

Mevr. Marieke Verhoeve

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: februari 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Monique Verhoeve is communicatieadviseur bij de gemeente Montferland.Werkzaamheden bij de Overheid: 
Eerder was Monique Verhoeve werkzaam, als communicatieadviseur, bij de gemeente Gelderland.
Aanverwant:2012 - 2013Mevr. Marieke Verhoeve, Communicatieadviseur / perswoordvoerder, Provincie Gelderland

Dhr. Ted Evers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: oktober 2004 (13 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ted Evers is gemeentesecretaris en algemeen directeur van de gemeente Montferland.

Dhr. Derk Berends

Functie: GriffierIn dienst sinds: februari 2010 (7 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Montferland.Werkzaamheden bij de Overheid:
Derk Berends is raadsgriffier van de gemeenteraad in Montferland. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Montferland en de raadscommissies. Derk Berends is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Dhr. Paul Jans

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2007 (10 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, P&O, Bedrijfsvoering, Belastingen, Juridische zakenToelichting: Afdelingshoofd middelen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2013 is Paul Jans afdelingshoofd Financiën bij de gemeente Montferland.

Dhr. Ben Hiddinga

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2001 (16 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Afdelingshoofd Ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2013 is Ben Hiddinga afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling bij de gemeente Montferland.
Aanverwant:2014 - heden Dhr. Ben Hiddinga, Raadslid, Lokaal Belang, gemeente Oude IJsselstreek

Mevr. Jacqueline Sol

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2008 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Sociale Zaken, gemeente Montferland.

Mevr. Ruth Esselink-Mijnen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter D66 (2014-)
Politiek leider D66
Lijsttrekker D66 (2014)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ruth Esselink-Mijnen (D66) 669 voorkeurstemmen.

Dhr. Jan van Halteren

Functie: RaadslidPolitiek: Lokaal Belang Montferland (LBM)
Oppositie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: januari 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jan van Halteren (Lokaal Belang Montferland: LBM) 326 voorkeurstemmen.
       
Jan van Halteren was van 2002 tot 2005 wethouder in de voormalige gemeente Bergh. Daarvoor was Jan van Halteren raadslid (fractievoorzitter) van Progressief Bergh.

Dhr. Bart Teunissen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 11
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2014 heeft Bart Teunissen (CDA) 283 voorkeurstemmen.