Overheid in Gelderland

Gemeente Neder-Betuwe (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (30 resultaten)

Dhr. Jan Rademaker

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: maart 2010 (8 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Jan Rademaker is beleidsmedewerker Volkshuisvesting bij de gemeente Neder-Betuwe. Tevens is Jan Rademaker projectmedewerker Inbraakpreventie.
Aanverwant:1977 - 1987Dhr. Jan Rademaker, Burgemeester, CDA, gemeente Leusden

Dhr. Edwin Dijkema

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijventerreinen (ontwikkeling/herstructurering) / KantorenWerkzaamheden bij de Overheid:
Edwin Dijkema is projectleider Gebiedsontwikkeling bij de gemeente Neder-Betuwe. Tevens is Edwin Dijkema is beleidsmedewerker Grondzaken.

Mevr. Anne-Karin van Kuijk

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Anne-Karin van Kuijk is bestuurssecretaresse van het college van B&W Neder-Betuwe. Van 2008 tot 2012 is Anne-Karin van Kuijk is secretaresse Ruimtelijke Ordening (afdeling Ruimte).

Dhr. Jan Kottelenberg

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: april 2017 (1 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Bedrijfsvoering, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Jan Kottelenberg heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Brandweer, Algemeen bestuurlijke aangelegenheden, Gemeentelijke dienstverlening/Klantcontactcentrum (KCC), Regionale samenwerking, Personeel en organisatie, Informatisering en automatisering (inclusief Documentaire Informatievoorziening (DIV) en gegevensbeheer), Facilitaire zaken, Juridische zaken, Communicatie en Huisvesting.

Bestuursperiode 2017-2018
Jan Kottelenberg heeft in zijn portefeuille: Algemeen bestuurlijke zaken, bestuurlijke vernieuwing, regionale samenwerking en verbonden partijen (algemeen), integrale handhaving, openbare orde, veiligheid, brandweer, dienstverlening/gemeentewinkel, Personeel&Organisatie/ control/ bedrijfsvoering (incl. intergemeentelijke samenwerking op bedrijfsvoeringstaken), informatieveiligheid, gegevensbeheer (w.o. BGT, BAG en WOZ).

Dhr. Gerrit Stam

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: december 2017 (9 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. J.M.M. van Neerbos

Functie: Griffie
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier gemeenteraad Neder-Betuwe.

Dhr. Erwin van der Neut

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 24 dagen in dienst)
Toelichting: De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies. Erwin van der Neut is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Bert Jansen

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juli 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Ernst Arends

Functie: RaadslidPolitiek: SGP
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: juni 2016 (2 jaar, 3 maanden in dienst)

Dhr. Kees van Hattum

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter ChristenUnie (2014-)
Politiek leider ChristenUnie (2014-)
Lijsttrekker ChristenUnie (2014)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Kees van Hattum (ChristenUnie) 465 voorkeurstemmen.