Overheid in Gelderland

Gemeente Nijkerk (Gelderland)

Pagina 1 van 5 (41 resultaten)

Dhr. Gert van Beek

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2016 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Mevr. Annemiek Hoitinga

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Projectleider Huis van de Stad.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2015 is Annemiek Hoitinga projectleider Transformatie Sociaal Domein bij de gemeente Nijkerk. 

Mevr. Aline Verhoef-Franken

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2016 (1 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Aline Verhoef-Franken was eerder teamleider communicatie bij de gemeente Nijkerk (2014-2016).

Mevr. Anneke Maarleveld-Krommendijk

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsadviseur gemeenteraad en plaatsvervangend commissiegriffier.

Dhr. John Douglas

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2010 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
John Douglas is communicatieadviseur bij de gemeente Nijkerk.

Dhr. Jan Hutten

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: april 2013 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Strateeg.

Dhr. Arry Beens

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 21 dagen in dienst)
Portefeuille: Beheer / OnderhoudWerkzaamheden bij de Overheid:
Arry Beens is projectmanager Integrale Projecten en Beheer bij de gemeente Nijkerk.

Dhr. Jo Caris

Functie: ManagerIn dienst sinds: oktober 2012 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Publiekswinkel

Mevr. Hanneke Meijer

Functie: GriffieIn dienst sinds: augustus 2016 (1 jaar, 3 maanden in dienst)

Dhr. Gerard Renkema

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: april 2007 (10 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Gerard Renkema (CDA) heeft in zijn portefeuille: politie / brandweer, burgerzaken, bestuurlijke coördinatie, integrale veiligheid, communicatie, bestuurlijke vertegenwoordiging Regio FoodValley en Regio Amersfoort.

Coalitieperiode 2010-2014
Burgemeester Gerard Renkema heeft in zijn portefeuille: Politie, Brandweer, Burgerzaken, Regionale samenwerking, Bestuurlijke coördinatie, Integrale veiligheid en handhaving en verantwoordelijk voor de Communicatie in de gemeente Nijkerk.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Gerard Renkema is zowel voorzitter van het college van burgemeesters en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Nijkerk.

2002 - 2007
Gerard Renkema is burgemeester, gemeente Eemsmond
Aanverwant:2002 - 2007Dhr. Gerard Renkema, Burgemeester, CDA, gemeente Eemsmondheden Dhr. Gerard Renkema, Wethouder, CDA Assen, gemeente Assenheden Dhr. Gerard Renkema, Raadslid, Groenlinks/D66, gemeente Slochteren