Overheid in Gelderland

Gemeente Nijmegen (Gelderland)

Pagina 10 van 12 (111 resultaten)

Dhr. Mathias van Hunnik

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2018 (7 maanden in dienst)

Mevr. Mia van Krevel

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: februari 2013 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenToelichting: Bureauhoofd afdeling Werk.

Dhr. Twan van Meijel

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingToelichting: Hoofd Toezicht & Handhaving, gemeente Nijmegen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2009 is Twan van Meijel manager HRM.
Aanverwant:2010Dhr. Twan van Meijel, Wethouder, CDA Noordoostpolder, gemeente Noordoostpolder

Dhr. Paul van Minnen

Functie: GriffieIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Plaatsvervangend Raadsgriffier / Raadsadviseur Gemeenteraad Nijmegen.

Dhr. Hans van Oerle

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Strategie & Programmeren, gemeente Nijmegen.

Dhr. Erik van Tuil

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Erik van Tuil is bureauhoofd Facilitaire Services in de gemeente Nijmegen. Eerder was Erik van Tuil waarnemend hoofd van het Service Centrum (2011-2012), hoofd Facilitaire Zaken & ICT Servicedesk (2011-2012), hoofd bedrijfsbureau Servicebedrijf (2010-2011) en bureauhoofd Begrotings- en Crediteurenadministratie (2007-2010).

Mevr. Miranda van Wageningen

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: september 2010 (8 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Miranda van Wageningen is bestuursassistent van de wethouder Zorg, Welzijn en Sport bij de gemeente Nijmegen.

Mevr. Claartje van Well

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Claartje van Well is afdelingshoofd van de afdeling Publiekszaken en Regionaal Archief bij de gemeente Nijmegen. Van 1999 tot 2004 was Claartje van Well hoofd van het gemeentelijk informatiecentrum en van 1986 tot 1998 hoofd van de afdeling onderwijs en volwasseneducatie.

Dhr. Erik van Zanten

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Dhr. Bert Velthuis

Functie: WethouderPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Openbare werken, SportToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Bert Velthuis (SP) heeft in zijn portefeuille: wijken, openbare ruimte, vastgoed, sport en accommodaties.

Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Bert Velthuis (SP) heeft in zijn portefeuille: Stedelijke ontwikkeling, Grondbeleid en Cultuur.

Bert Velthuis is de vijfde locoburgemeester bij de gemeente Nijmegen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
De bestuursassistente van wethouder Bert Velthuis is Judy Beijers (j.beijers@nijmegen.nl).

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Bert Velthuis (SP) 311 voorkeurstemmen.
Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Bert Velthuis, Raadslid, SP, gemeente Nijmegen