Overheid in Gelderland

Gemeente Nijmegen (Gelderland)

Pagina 2 van 9 (84 resultaten)

Dhr. Erik Boelaars

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2000 (18 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Erik Boelaars is afdelingshoofd van de afdeling Veiligheid, gemeente Nijmegen.

Dhr. Constance Boogers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Hoofd Ontwikkeling I&A.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2012 is Constance Boogers hoofd Bedrijfsprocessen bij de gemeente Nijmegen.

Mevr. Galantha Bosman

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: mei 2005 (12 jaar, 12 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Galantha Bosman is staffunctionaris bij de gemeente Nijmegen. Van 2003 tot 2005 was Galantha Bosman manager bij Klant Contact Centrum (KCC Nijmegen).

Mevr. Lucile Braam

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Programmamanager Inkomen en Armoedebestrijding.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2015 is Lucile Braam programmamanager Werk & Inkomen bij de gemeente Nijmegen.

Dhr. Jack Broeksteeg

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: augustus 2010 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jack Broeksteeg is communicatieadviseur (Bestuur) bij de gemeente Nijmegen

Dhr. John Brom

Functie: RaadslidPolitiek: De Nijmeegse Fractie
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: november 2017 (5 maanden in dienst)
Toelichting: John Brom vervangt tijdelijk raadslid Albaer Hillen (vanwege gezondheidsredenen).

Mevr. Sandra Bronkhorst

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Sandra Bronkhorst is communicatieadviseur bij de gemeente Nijmegen.

Dhr. Hubert Bruls

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: mei 2012 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Hubert Bruls (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Dienstverlening en Burgerzaken, Externe Betrekkingen, Juridische Zaken, Communicatie, Onderzoek en Statistiek.

Bestuursperiode 2012-2014
Burgemeester Hubert Bruls heeft in zijn portefeuille: Openbare orde & Veiligheid, Burger & Bestuur, Communicatie en verantwoordelijk voor de Citymarketing & Externe betrekkingen van de gemeente Nijmegen.

Burgemeester Hubert Bruls is zowel voorzitter van het college van burgemeesters en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Nijmegen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
In oktober 2016 is Hubert Bruls benoemd tot voorzitter van het Veiligheidsberaad en algemeen bestuur van het IFV (Instituut Fysieke Veiligheid).

1998 - 2002
Hubert Bruls is wethouder namens het CDA in de gemeente Nijmegen. Daarvoor was Hubert Bruls gemeenteraadslid in Nijmegen.
Aanverwant:2005 - 2012Dhr. Hubert Bruls, Burgemeester, CDA Venlo, gemeente Venlo2002 - 2005Dhr. Hubert Bruls, Lid van de 2e kamer, CDA, Tweede Kamer

Mevr. Jeanine Brummel-Ahlaloum

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2017 (1 jaar, 26 dagen in dienst)

Dhr. Mark Buck

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Politiek leider CDA
Lijsttrekker CDA (2014, 2018)
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 29 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft CDA-lijsttrekker Mark Buck 2.485 voorkeurstemmen.