Overheid in Gelderland

Gemeente Nijmegen (Gelderland)

Pagina 4 van 9 (84 resultaten)

Dhr. Henk Gerrits

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2004 (13 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: ICTWerkzaamheden bij de Overheid:
Henk Gerrits is projectmanager (ICT projecten) bij de gemeente Nijmegen.

Mevr. Wendy Grutters

Functie: RaadslidPolitiek: Lijsttrekker De Nijmeegse Fractie (2018)
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Wendy Grutters (De Nijmeegse Fractie) 445 voorkeurstemmen.

Mevr. Karin Heijligers

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Karin Heijligers is projectleider wijkmanagement bij de gemeente Nijmegen. Vanaf februari 2014 is Karin Heijligers secretaris van G32 in de gemeente Nijmegen.

Mevr. Renske Helmer-Englebert

Functie: WethouderPolitiek: Politiek leider SP
Lijsttrekker SP (2018)
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Sport, Onderwijs, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Renske Helmer-Englebert (SP) heeft in haar portefeuille: Wijken, Openbare Ruimte, Onderwijs, Sport en Accommodaties.
Werkzaamheden bij de Overheid:
De bestuursassistente van wethouder Renske Helmer-Englebert is Birgit Remmerde (b.remmerde@nijmegen.nl). 

Vanaf 2016 is Renske Helmer lid van de commissie Onderwijs, Cultuur & Sport (VNG).

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Renske Helmer (SP) 3161 voorkeurstemmen.
Aanverwant:2011 - 2014Mevr. Renske Helmer-Englebert, Raadslid, SP, gemeente Nijmegen

Dhr. Willem Hendriks

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Belastingen, gemeente Nijmegen.

Willem Hendriks is voorzitter van de Landelijke Vereniging Lokale Belastingen (LVLB).

Mevr. Ina Hol

Functie: DirecteurIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ina Hol is lid van de directieraad van Nijmegen.

Eerder was Ina Hol programmamanager in de gemeente Nijmegen.

Dhr. Michiel Hustinx

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2001 (17 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Programmaleider duurzame stad.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2015 is Michiel Hustinx afdelingshoofd Milieu bij de gemeente Nijmegen.

Dhr. Henk Jan Jansen

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Henk Jan Jansen is adviseur Control en Audit bij de gemeente Nijmegen. In 2012 was Henk Jan Jansen tijdelijk bureauhoofd Financieel Beheer.

Mevr. Nicole Jeanné

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 25 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Nicole Jeanné is communicatieadviseur bij de gemeente Nijmegen.

Mevr. Reggy Kamps

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: mei 2009 (8 jaar, 12 maanden in dienst)
Toelichting: Bureauhoofd Schuldhulpverling.

Van 2003 tot 2009 was Reggy Kamps bureauhoofd Sociaalraadslieden bij de gemeente Nijmegen.