Overheid in Gelderland

Gemeente Nijmegen (Gelderland)

Pagina 6 van 9 (84 resultaten)

Dhr. Ammar Selman

Functie: RaadslidPolitiek: Lijsttrekker PvdA (2018)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Ammar Selman (PvdA) 226 voorkeurstemmen.

Dhr. Rob Sijm

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Financiën, ICTToelichting: Sinds 1 augustus 2016 afdelingshoofd Financiën, concerncontroller (CFO) en Chief Information Security Offier (CISO) van de gemeente Nijmegen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Begin 2016 is Rob Sijm hoofd business control.

Mevr. Nicole Sonneveldt

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: december 2009 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Vanaf december 2012: Bureauhoofd Uitkeringsbeheer.

Eerder was Nicole Sonneveldt bureauhoofd inkomensondersteuning (2009-2012).

Dhr. Jos Sprangers

Functie: DirecteurIn dienst sinds: april 2013 (5 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Toelichting: De portefeuille van Jos Sprangers bestaat uit: Stadsontwikkeling, Mobiliteit, Milieu, Dienstverlening, Economie.

Jos Sprangers is lid van de directieraad in Nijmegen.

Mevr. Freya Stob

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: september 1994 (23 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Freya Stob is communicatieadviseur bij de gemeente Nijmegen.

Mevr. Sandra Stoffels

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Sandra Stoffels is bureauhoofd projectmanagement bij de gemeente Nijmegen.

Dhr. Maarten Sweep

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 29 dagen in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Maarten Sweep (SP) 213 voorkeurstemmen.

Dhr. Hans Tak

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: februari 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Bureauhoofd bij de uitkeringsadministratie.

Van 2005 tot 2009 was Hans Tak staffunctionaris bij de gemeente Nijmegen.

Dhr. Michiel ten Dolle

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Michiel ten Dolle is wijkmanager bij de gemeente Nijmegen.

Mevr. Henriėtte Tiemens

Functie: WethouderPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 8
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Landelijk gebied / Water / Natuur, Mobiliteit, Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Henriëtte Tiemens (GroenLinks) heeft in haar portefeuille: Financiën, Duurzaamheid (Klimaat en Energie), Groen / Water en Mobiliteit.

Henriëtte Tiemens is de zesde locoburgemeester bij de gemeente Nijmegen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
De bestuursassistente van wethouder Henriëtte Tiemens is Petra Smink (p.smink@nijmegen.nl).