Overheid in Gelderland

Gemeente Oldebroek (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (27 resultaten)

Dhr. Adriaan Hoogendoorn

Functie: BurgemeesterPolitiek: ChristenUnieIn dienst sinds: september 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Adriaan Hoogendoorn (ChristenUnie) heeft in zijn portefeuille: Programma Oldebroek voor Mekaar, Dorpsgericht werken / burgerkracht, Regionale samenwerking, Bestuur/ beleidscoördinatie, Regiocontract,
Communicatie / representatie, Integraal handhavingsbeleid, Wettelijke taken (veiligheid) en Juridische kwaliteitszorg.

Bestuursperiode 2011-2014
Burgemeester Adriaan Hoogendoorn heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Externe betrekkingen, Intergemeentelijke samenwerking, Beleidscoördinatie, Personeel en organisatie, Voorlichting en communicatie, Informatisering, Integrale handhaving, Facilitaire zaken, Burgerzaken, Vluchtelingenbeleid, Juridische kwaliteitszorg en verantwoordelijk voor de Kerntakendiscussie van de gemeente Oldebroek.
Werkzaamheden bij de Overheid:


Burgemeester Adriaan Hoogendoorn is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Oldebroek.

Burgemeester Hoogendoorn is bestuurslid van het samenwerkingsorgaan 'regio Noord-Veluwe'.

Eerder was Adriaan Hoogendoorn gemeentesecretaris van Waddinxveen, Vriezenveen en Twenterand.

Aanverwant:2011Dhr. Adriaan Hoogendoorn, Gemeentesecretaris, ChristenUnie, gemeente Waddinxveen

Dhr. Maurits van de Geijn

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Van maart 2016 tot december 2016 is Maurits van de Geijn waarnemend gemeentesecretaris Oldebroek.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Maurits van de Geijn manager Dienstverlening en Bedrijfsvoering.

Dhr. Hans Tabak

Functie: GriffierIn dienst sinds: juni 2002 (15 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsgriffier gemeenteraad Oldebroek.

Dhr. Bert Zeeman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Toelichting: Loco-gemeentesecretaris.Werkzaamheden bij de Overheid:
Bert Zeeman is afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling & Omgeving bij de gemeente Oldebroek.

Mevr. Sandra Bos-Griffioen

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2005 (12 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Programmamanager Dienstverlening en Bedrijfsvoering.Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Interne Dienstverlening, gemeente Oldebroek.

Dhr. Eljakim Doorneweerd

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Rik van de Beek

Functie: RaadslidPolitiek: SGP
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: september 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)

Dhr. Henri Wijnne

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (1 maand in dienst)

Dhr. Popke Graansma

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: mei 2014 (4 jaar, 19 dagen in dienst)
Toelichting: Vice-fractievoorzitter ChristenUnie.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Popke Graansma (ChristenUnie) 134 voorkeurstemmen.

Mevr. Renske van der Veen-Schoonhoven

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Renske van der Veen-Schoonhoven (CDA) 190 voorkeurstemmen.