Overheid in Gelderland

Gemeente Putten (Gelderland)

Pagina 1 van 3 (27 resultaten)

Dhr. Ferdinand Contant

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2015 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: De gemeentesecretaris is algemeen directeur van de ambtelijke organisatie en de eerste adviseur van de burgemeester en het college van burgemeester en wethouders. Daarnaast geeft Ferdinand Contant als gemeentesecretaris leiding aan de ambtenaren en is eindverantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van de gemeentelijke organisatie in Putten.

Dhr. Alphons van Anraad

Functie: DirecteurIn dienst sinds: juni 1999 (19 jaar, 6 maanden in dienst)

Mevr. Evelien van Drie-Timmer

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2018 (3 maanden in dienst)

Dhr. Gerard Maaskant

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2012 (6 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Bedrijfsvoering, BelastingenToelichting: Afdelingsmanager Dienstverlening (vanaf 2015)
Afdelingshoofd financiën (vanaf 2014).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 1996 tot 2012 is Gerard Maaskant controller.

Mevr. Annemarie van de Brug

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst vanaf: februari 2019

Mevr. Gertine Elsenaar-van Rooijen

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (9 maanden in dienst)

Dhr. Jan van Meerveld

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: december 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)

Mevr. Reinie van Schoor-van den Brink

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (9 maanden in dienst)

Mevr. Jenneke Lubbertsen-Ruiter

Functie: RaadslidPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (9 maanden in dienst)

Dhr. Gerbert Priem

Functie: WethouderPolitiek: ChristenUnie
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: september 2017 (1 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / Jeugdzorg, Sociale Zaken, Sport, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Welzijn, Economische Zaken, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Gerbert Priem heeft in zijn portefeuille: Welzijn, WMO-zorg, Jeugdbeleid en jeugdzorg, Participatie en sociale zaken, Economische zaken, Sport, Onderwijs, Milieu, Volksgezondheid en projectwethouder 'duurzaamheid'.

Bestuursperiode 2017-2018
Wethouder Gerbert Priem heeft in zijn portefeuille: welzijn (Wet maatschappelijke ondersteuning, sociale zaken, sociale werkvoorziening, specifiek welzijn, volksgezondheid, jeugd- en gezinsbeleid), bouwen en milieu, handhaving, onderwijs, sport, project zorg en maatschappij, Bestuurlijke adviesgroep regiotaxi, Lelystad Airport (voor het onderdeel milieu) en
ODNV.