Overheid in Gelderland

Gemeente Renkum (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (34 resultaten)

Mevr. Agnes Schaap

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: februari 2017 (1 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Accomodaties, Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Juridische zaken, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Agnes Schaap (PvdA) heeft in haar portefeuille: Voorzitter gemeenteraad en college, Algemeen juridische zaken en kabinet, Communicatie, representatie en media, Personeel en organisatie, Handhaving, toezicht en vergunningverlening, Politie, veiligheid en brandweer, veiligheidsregio, Organisatie en P&O, Vreemdelingenbeleid, integratie minderheden en asielzoekers, Euregio en intergemeentelijke samenwerking, Opvang zwerfdieren, Huisvesting, gemeentehuis en Publieke dienstverlening.

Bestuursperiode 2017-2018
Agnes Schaap (PvdA) heeft in haar portefeuille: Voorzitter gemeenteraad en college van en wethouders, Handhaving, toezicht en vergunningverlening (niet Ruimtelijke ontwikkeling), Coördinatie Lange termijn agenda, Vreemdelingenbeleid, integratie minderheden en asielzoekers, Burgerzaken, Politie, veiligheid & brandweer, Algemeen juridische zaken en kabinet, Personeel en organisatie, Communicatie, representatie & media en Opvang zwerfdieren.

Dhr. Peter Spitteler

Functie: DirecteurIn dienst sinds: september 2007 (11 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zakenToelichting: Directeur beleid.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2014 is Peter Spitteler manager Maatschappelijke Ontwikkeling in de gemeente Renkum.
Aanverwant:2003 - 2007Dhr. Peter Spitteler, Hoofdafdeling, gemeente Neerijnen1986 - 1990Dhr. Peter Spitteler, Raadslid, PvdA Diemen, gemeente Diemen

Dhr. Rob Olthuis

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Directeur bedrijfsvoering en kwartiermaker bij de gemeente Arnhem Rheden en Renkum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Va 2006 tot 2012 is Rob Olthuis manager Bedrijfsvoering en organisatie ontwikkeling in de gemeente Renkum.

Dhr. Jeroen Steverink

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2013 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Jeroen Steverink is gemeentesecretaris in de gemeente Renkum. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Renkum. Ook is Jeroen Steverink algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Van 2011 tot april 2013 is Jeroen Steverink manager Ruimte in de gemeente Renkum.

Eerder was Jeroen Steverink manager Ruimtelijke Ontwikkeling en Milieu in de gemeente Renkum.


Mevr. Joyce Le Comte

Functie: GriffierIn dienst sinds: mei 2002 (16 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier gemeenteraad Renkum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2006 is Joyce le Comte ambtelijke secretaris Rekenkamercommissie.

Mevr. Miranda Nagel

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: december 2007 (10 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Miranda Nagel is projectmanager bij de gemeente Renkum.

Dhr. André Menting

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2010 (8 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
André Menting is projectleider Groen en Landschap bij de gemeente Renkum.
Aanverwant:2004 - 2010Dhr. André Menting, Beleidsmedewerker, gemeente Tiel

Mevr. Rita Weeda

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Mandy Kreuzen

Functie: RaadslidPolitiek: D66
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (6 maanden in dienst)

Mevr. Hanneke Mijnhart

Functie: RaadslidPolitiek: D66
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Hanneke Mijnhart (D66) 186 voorkeurstemmen.