Overheid in Gelderland

Gemeente Rheden (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (39 resultaten)

Dhr. Carol van Eert

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: januari 2018 (11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Evenementen en marketing, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Carol van Eert heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, (inter)Nationale betrekkingen, Regionale samenwerking (niet portefeuillegebonden), Promotie & Communicatie, Burger- en overheidsparticipatie, Evenementen, IedereenGelijk en Verkiezingen.

Bestuursperiode 2018-2018mrt
Carol van Eert heeft in zijn portefeuille: Bestuur, Veiligheid, Dienstverlening en Evenementen.

Dhr. Hans Kettelerij

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Hans Kettelerij is gemeentesecretaris van Rheden.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Hans Kettelerij algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Van 2012 tot 2013 was Hans Kettelerij sectormanager Maatschappelijke Zaken, gemeente Rheden.

Hans Kettelerij werkt vanaf 1986 bij de gemeente Rheden.

Mevr. Mirjam Kateman

Functie: GriffierIn dienst sinds: april 2010 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Mirjam Kateman is raadsgriffier van de gemeenteraad in Rheden.

Dhr. Martin Putman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurWerkzaamheden bij de Overheid:


Martin Putman is programmamanager in de gemeente Rheden.
Martin Putman is adviseur Informatiemanagement in de gemeente Rheden.


Mevr. Marieke van Hooff

Functie: ManagerIn dienst sinds: oktober 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Manager afdeling Strategie en Ontwikkeling Sociaal Domein.

Mevr. Sacha van den Bosch

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: december 2015 (3 jaar, 19 dagen in dienst)
Toelichting: Programma 'samen meer service'.

Sacha van den Bosch is teammanager van het Klant Contact Centrum (KCC) in Rheden.

Dhr. Jan Martens

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Jan Martens is programmamanager van de afdeling Maatschappelijke Zaken, gemeente Rheden.
Aanverwant:heden Dhr. Jan Martens, Griffier, gemeente Heerlen

Mevr. Linda Nieuwenhoven

Functie: RaadslidPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (8 maanden in dienst)

Mevr. Lyan van Vliet

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter SP (2018-)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: juli 2016 (2 jaar, 5 maanden in dienst)

Dhr. Rob Koekkoek

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2018 (6 maanden in dienst)