Overheid in Gelderland

Gemeente Wijchen (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (40 resultaten)

Mevr. Marie-CÚcile Heuvelmans

Functie: GriffieIn dienst sinds: september 2009 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Raadsadviseur / plaatsvervangend griffier gemeenteraad Wijchen.

Dhr. Lucas van Horck

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2013 (4 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Onderwijs, WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Lucas van Horck is sinds 1 januari 2014 beleidsmedewerker voor welzijn, zorg en onderwijs bij de afdeling Samenleving. Eerder was Lucas van Horck medewerker bij de raadsgriffie (2013-2014).

Dhr. Adelbert Aveskamp

Functie: ManagerIn dienst sinds: oktober 2012 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Werkzaamheden bij de Overheid:
Manager Welzijn, Zorg & Onderwijs (afdeling samenleving) bij de gemeente Wijchen.

Dhr. Iwan Jacobs

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Iwan Jacobs is teamleider Repressie bij de gemeente Wijchen.

Dhr. Bert de Koning

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2002 (15 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenToelichting: Programma-adviseur Werk en Inkomen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2012 is Bert de Koning manager Sociale Zaken in de gemeente Wijchen.

Mevr. Linda Berendsen

Functie: GriffierIn dienst sinds: november 2009 (8 jaar, 18 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Linda Berendsen is raadsgriffier gemeenteraad Wijchen. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Wijchen en de raadscommissies. Linda Berendsen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Mevr. Nicoline Beck

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2008 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Nicoline Beck is projectleider 'wijkgericht werken' en beleidsadviseur 'burgerparticipatie' bij de gemeente Wijchen.

Dhr. Remco Boer

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2017 (2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Remco Boer is directeur van de Werkorganisatie Druten-Wijchen i.o.

Dhr. Martin Klaus

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2013-2017)
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: februari 2013 (4 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
In september 2017 geeft Martin Klaus aan dat hij als raadslid stopt bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen.

Vanaf 9 maart 2017 wordt Martin Klaus tijdelijk als raadslid vervangen.

Van 2013 tot 2017 was gemeenteraadslid Martin Klaus fractievoorzitter namens het CDA in de gemeenteraad van Wijchen.
   
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Martin Klaus (CDA) 91 voorkeurstemmen.

Martin Klaus was eerder commissielid Ruimtelijke Zaken in de gemeente Wijchen (vanaf april 2010).

Mevr. Elaine van Haren-van Beek

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: april 2006 (11 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Elaine van Haren-van Beek (CDA) 137 voorkeurstemmen.