Overheid in Gelderland

Gemeente Winterswijk (Gelderland)

Pagina 1 van 4 (33 resultaten)

Dhr. Joris Bengevoord

Functie: BurgemeesterPolitiek: GroenLinksIn dienst sinds: april 2017 (1 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Vergunningen, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2019-2022
Burgemeester Joris Bengevoord heeft in zijn portefeuille: Programma 1: Bestuur, Dienstverlening en Organisatie, Programma 2: Veiligheid, Vergunningverlening en Handhaving en het Programma 3: Regionale en Grensoverschrijdende samenwerking en Lobby.

Bestuursperiode 2018-2019
Joris Bengevoord heeft de volgende programma's in zijn portefeuille: Bestuur en Dienstverlening, Veiligheid, Vergunningverlening en Handhaving, Regionale en Grensoverschrijdende samenwerking.

Bestuursperiode 2017-2018
Joris Bengevoord heeft de volgende programma's in zijn portefeuille: Bestuur & veiligheid, Vergunningverlening & handhaving.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf juni 2017 is Joris Bengevoord bestuurslid van Regio Achterhoek (het samenwerkingsverband van de zeven Achterhoekse gemeenten).
     
Bij de burgemeesterbenoeming is Joris Bengevoord de jongste burgemeester van Nederland (32 jaar).

Mevr. Frieda Tax

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2016 (3 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie

Dhr. Rick Land

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juni 2012 (6 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Rick Land is communicatieadviseur (pers / PR) bij de gemeente Winterswijk.

Dhr. Wilfred Goedmakers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: februari 2019 (1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Interim gemeentesecretaris/algemeen directeur van de gemeente Winterswijk.

Dhr. Geert Krosenbrink

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2013 (6 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Commissiegriffier.

Dhr. Maarten Hollander

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2017 (1 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van september 2017 tot oktober 2017 is Maarten Hollander plaatsvervangend raadsgriffier / raadsadviseur.

Dhr. Robert Lautenbach

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2004 (15 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Teamcoördinator Projecten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Robert Lautenbach is projectmanager Stedelijke Vernieuwing bij de gemeente Winterswijk.

Mevr. Petra Sasse

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2010 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Burgerzaken, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Manager Zorg & Welzijn.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2013 is Petra Meijer manager Publiekszaken bij de gemeente Winterswijk en van 2013 tot 2015 manager externe dienstverlening.

Dhr. Wim Wassink

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2018-)
Politiek leider CDA
Oppositie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2018 (11 maanden in dienst)

Mevr. Wilma Elsinghorst-van Dinteren

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 8 dagen in dienst)
Toelichting: Plaatsvervangend voorzitter van de gemeenteraad.Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Wilma Elsinghorst-van Dinteren (CDA) 217 voorkeurstemmen.