Overheid in Gelderland

Gemeente Zevenaar (Gelderland)

Pagina 1 van 5 (41 resultaten)

Mevr. Saskia Wiersma

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2010 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Saskia Wiersma is gemeentesecretaris bij de gemeente Zevenaar. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Zevenaar. Ook is algemeen directeur algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.

Mevr. Ellen Hondelink-Rinsma

Functie: GriffieIn dienst sinds: augustus 2011 (6 jaar, 3 maanden in dienst)

Dhr. Erwin Geldorp

Functie: GriffierIn dienst vanaf: december 2017

Dhr. Henk Westra

Functie: GriffierIn dienst gegaan: januari 2002Uit dienst vanaf: december 2017 (15 jaar, 11 maanden in dienst geweest)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Henk Westra is raadsgriffier van de gemeenteraad in Zevenaar. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Zevenaar en de raadscommissies. Henk Westra is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Henk Westra is bestuurslid van de Vereniging van Gelderse gemeenten.
Aanverwant:2012 - 2014Dhr. Henk Westra, Wethouder, D66, gemeente Doesburg

Mevr. Ilone Willemsen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: april 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Infrastructuur, Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Ilone van Bodegraven is projectleider bij de gemeente Zevenaar. Van 2011 tot 2012 was Ilone van Bodegraven beleidsmedewerker Ruimtelijke Ontwikkeling (RO).

Dhr. Arnoud Berghuis

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2014 (3 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringToelichting: Hoofd van de afdeling Realisatie en Beheer.

Dhr. Yoran Limburg

Functie: Juridisch adviseurIn dienst sinds: november 2016 (1 jaar, 19 dagen in dienst)

Dhr. Frank Grobben

Functie: ManagerIn dienst sinds: mei 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Hoofd PublieksDienstverlening, gemeente Zevenaar. 

2002 - 2012
Hoofd Financiën en Control, gemeente Zevenaar.

Dhr. Menno Bak

Functie: ManagerIn dienst sinds: januari 2002 (15 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Manager afdeling Staf en Ondersteuning.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2012 is Menno Bak manager Bedrijfsvoering Bestuurs- en Organisatie Ondersteuning in de gemeente Zevenaar.

Mevr. Liesbeth van de Weerdhof

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2009 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Manager Ontwikkeling.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2012 is Liesbeth van de Weerdhof afdelingshoofd Ontwikkeling bij de gemeente Zevenaar.